Тиждень відкритих уроків 12-16 листопада 2018 р. (відгуки батьків)

 

         Відвідала відкритий урок з української мови. Мені дуже сподобалось! 45 хвилин пролетіли непомітно. Людмила Михайлівна - професійний педагог і гарна людина, є контакт з дітьми, на уроці працює кожна дитина.

(мати  Ренкаса Івана, 5-а клас)

        

         Я посетил только укр. язык. Урок был насыщенный. Преподаватель задействовала всех детей. Старалась всех включить в обсуждение/анализ. Дети откликались. В основном, были активны.

          (батько Калініна Іллі, 5-а клас)


Мої враження такі: математика - дуже сподобалась вчителька.  Структуровано викладає та цікаво пояснює. Матеріал викладається з використанням інтерактивної доски та підготовлених якісних презентацій на комп‘ютері. Учні у неї були активні.  Хороша фішка на мій погляд - заробляти карточки правильних відповідей. 

      (мати Бакланової Юлії, 5-а клас)

 

         Доброго дня, відгук на урок німецької мови, група Світлани Володимирівни: урок сподобався, вчитель тримає увагу учнів; коли діти втомилися і починають відволікатися, вчитель уміло переключає увагу на інший вид діяльності. Встигає на уроці рівномірно приділити увагу усним і письмовим видам роботи. Вчитель намагається всі можливі завдання і звертання робити саме німецькою мовою. Дочка сказала, що урок проходив так само, як і без присутності батьків.

  (мати Котлярової Поліни, 5-а клас)

 

         Відвідувала англ. мову - контакт з дітьми є, різні форми роботи присутні, працювали всі діти. Педагог спокійна, врівноважена, відкрита (і дехто з дітей цим зловживає). Це не був відкритий урок де все "на показ", а звичайний, робочий. 

 (мати Черкаської Вікторії, 5-а клас)

 

Именно так и было! Я была на уроке украинской литературы. Мне очень понравился урок. Людмила Михайловна очень интересно его провела.  Контакт с каждым учеником. Очень интересная подача нового материала. Очень легко без стресса для детей проводился опрос. Все в форме живой беседы. Дети открыты и явно чувствуют себя комфортно, при этом все в рамках дисциплины.

 (мати Майорова Михайла, 5-а клас)

 

         Я, Крят Ірина, відвідала відкриті уроки в 5-Б класі. Надзвичайно цікаво було спостерігати за уроком математики (вчитель Юлія Володимирівна), який пройшов на достатньо високому рівні. Діти не тільки з захопленням брали участь у роботі, але й показували знання та прагнення до навчання.

         Під час спостереження уроку української мови (вчитель Людмила Михайлівна), я була вражена не тільки організаторськими здібностями вчительки, але й її ерудицією та професіоналізмом. Цей урок був не просто вдалим але й надзвичайно цікавим та захоплюючим.

         На уроці німецької мови (вчитель Світлана Володимирівна) без уваги не залишилася жодна дитина. Учитель веде бесіду з дітьми на рівних, підтримує партнерські, доброзичливі стосунки. Усі працювали як одна команда. Доступне й вичерпне пояснення нового матеріалу. Учитель – професіонал.

         Урок англійської мови (вчитель Вероніка Левонівна) проходив у постійному плановому діалозі з учнями, що свідчить про високий професіоналазім та педагогічну майстерність учителя. Учителю майстерно вдалося створити атмосферу цікавого предметного обговорення, кожний має можливість висловитись.

         Урок природознавства (наш куратор Тетяна Анатоліївна). Учитель приділяє увагу кожній дитині, до роботи залучені усі учні. Учитель – професіонал, має глибокі знання й уміло передає їх учням. Цікавий урок і дітям було цікаво на уроці.

         Всі вчителі продемонстрували високу педагогічну майстерність, це були цікаві уроки. Дуже Вам вдячна!!!

 

         Урок математики: спочатку уроку було обговорення домашнього завдання. Юлія Володимирівна виявила труднощі учнів. Під час уроку задіяла всіх учнів (працювали за партами та біля дошки), що дуже добре, з моєї точки зору. Вчитель використовував під час уроку інтерактивну дошку.

Уроки української мови та літератури: пройшли дуже емоційно, на підйомі. Задіяні до роботи всі учні класу. Людмила Михайлівна охоплює увагою весь клас і кожного учня, зокрема. Вдало підібрані матеріали до  теми уроку з використанням інтерактивної дошки.

Позитивні враження від уроків.

   (мати учня 5-б класу Шукевича Артема) 

 

 

Відгуки батьків 5-х класів про відвідування «відкритих » уроків

23-27.04.2018р.

      Добрый вечерЯ по поводу урока немецкого. Мне понравилосьИ обстановка на уроке и как учитель общается с детками, как обьясняет новый материал (я, например, все поняла). И дети тоже активно участвуют (ну почти все, тянут руки, хотят отвечать). Гоше очень нравится учительОна похвалила его, сказала, что в последнее время сделал большой скачок вперед. И он, окрыленный, вечером папе рассказывал, какой он немец-молодец  (Чепуля І., 5-б))

 

       Я была на уроке математики (смешанная группа, учитель Наталья Анатольевна). Да, учитель требовательный. Да, любит порядок в оформлении заданий и внимательно относится к этому вопросу. Все это обусловлено ее долгой практикой преподавания, в которой она действительно показывает высокий результат подготовки у детей. При насыщенных занятиях и объеме информации, Наталья Анатольевна прекрасно умеет работать с детьми, любит и знает детей, и любит и знает свой предмет. 
П.С. Более того, провела мини опрос с мнениями у бывших учеников и их родителей, отзывы очень хорошие. 
 Была на информатике, учитель молодой, с детьми работает: объясняет и закрепляет на практике. Усложняет практический пример для тех, кто освоил базовый. Подходит и работает с каждым. 
 Была на музыке, учитель дает детям базовые понятия о музыке, как об одном из видов искусства, наверное, даже больше чем базовые. Напишу честно, восторга не вызвало. Многим детям в классе не интересно и скучно, начинают придумывать, как занять себя в это время и соответственно это не пересекается с планами учителя, от чего возникают разногласия. (Бутенко О., 5-б)

   Хотіла б поділитись враженням від відвідування відкритого уроку з укр. літ-ри. Мені дуже сподобалось! Було дуже зворушливо, в мене деколи на очі нагорталися сльози. Розбирали вірші Тичини. Вчителька намагається збагатити словниковий запас дітей красивими словами (говорили про природу, про нашу землю...), намагається привертати увагу дітей на такі природні красиві речі (спостерігають за каштаном за вікном, як його листя зараз змінюється щодня... тощо...), розповідає цікаво, весь час підключаючи клас до роботи (спонукає дітей говорити про свої почуття і  відчуття, розпізнавати почуття автора в віршах і тд). Критика доречна і м"яка. Наприклад, було завдання написати вірша і було видно, що багато дітей їх справді писали самі, і деякі обороти чи слова звучали не дуже  - вона одразу м"яко коригувала, підказувала, як краще і обов"язково всіх, хто постарався написати вірша, високо оцінювала. Звичайно подякувала Валентині Іванівні особисто, але захотілося і вам написати  своє враження:) (Міхненко Т.,5-б)

 

     Добрый день. Я мама ученика 5А класса Наумик Юлия Александровна. На неделе открытых уроков я присутствовала на таких уроках как: математика, английский язык, украинский язык, немецкий язык. Хочется отметить профессионализм всех преподавателей, особенно это чувствуется и видно у преподавателей с большим опытом работы! Материал преподаётся доходчиво, интересно, дети вовлечены в работу на уроках, обстановка во время уроков дружелюбная, учителя с уважением относятся к ученикам. 
Очень понравился урок украинского языка: интересный подход к рассмотрению материала, Валентина Ивановна профессионал своего дела, я так была вовлечена в тему урока, что 45 мин пролетели незаметно, захотелось приходить на занятия ещё и ещё))

    Хочется сказать спасибо директору лицея Шукевичу Юрию Владимировичу за профессиональный коллектив, за дружескую, даже я бы сказала домашнюю обстановку в школе! Я очень рада, что мой ребёнок учиться в Финансовом лицее и ещё раз убедилась в правильности нашего выбора!

 

Відгуки випускників 2017 року про навчання у ліцеї

        Я навчився, завдяки Фінансовому ліцею, добре комунікувати з іншими людьми. Я навчився себе стримувати, коли вчитель на мою думку, оцінив мої знання несправедливо. І головне, я здобув знання. Можна додати, що замість проведення вільного часу у дворі та  на вулиці, я сидів з однокласниками в затишному класі, вчився. Хочу доповнити, що завжди до мене ставилися лояльно, ніхто ніколи мене не образив з вчителів і у кожного школяра є захист. Я завжди можу звернутися не тільки до куратора (Н.А.), а й до медсестри і поділитися своїми проблемами – мені ніколи не відмовлять у допомозі  (психологічній).

(Ярмола Максим)

        Ліцей подарував мені багато чого: серед них чудові знання не тільки з предметів ліцею, а й знання про життя. Уроки про здобуття поваги, самостійності, а також друзів, адже роки у ліцеї показали, хто справжній друг, а хто лише знайомий.

        Як це не дивно, але з кожним роком я втрачаю невпевненість в собі, хоча це й не дуже помітно, але я це відчуваю. Також, втраченим був мій статус тільки відмінниці (або просто дуже розумної учениці), адже відкрила себе вже в різних сферах і намагалася проявити себе.

(Ганбарова Діана)

       Під час навчання в ліцеї я отримала, по – перше, якісну освіту, що вище за якістю, ніж освіта в звичайній школі. Також тут я зустріла свого часу багато друзів, які, сподіваюсь, залишаться зі мною ще надовго. В ліцеї в якомусь сенсі я отримала «встановлення особистості». Ліцей та  його атмосфера допомогли мені зрозуміти, хто я є, дали мені вміння знаходити своє місце в колективі, вміння спілкуватися з людьми. Також ліцей дав мені частку самостійності..

         Коли в ліцеї лише розпочиналося моє навчання, я небагато втрачала. Майже нічого. Лише декілька нервових клітин, коли отримувала погані оцінки. Спочатку все було надто просто, та під час дев’ятого класу я почала втрачати сон та багато нервових клітин з цією підготовкою до ДПА. Під час десятого та протягом одинадцятого класів  я просто втрачала сон. Тож під час навчання в ліцеї я втратила сон, нормальний колір обличчя та нервові клітини.

(Грищенко Валерія)

 

***

За 6 років навчання в Фінансовому ліцеї я познайомилася з чудовими людьми, яких час та обставини зробили друзями. Вони стали мою підтримкою як в навчанні,так і поза школою. Звісно, з’явилося багато нових навчальних дисциплін, які викладаються у ліцеї. З допомогою вчителів мені вдалося опанувати їх.

         Ліцей кожні канікули виїжджає на відпочинок за Київ. Під час цих поїздок я відпочила від навчання, побачила нові місця, познайомилась з іншими ліцеїстами.

***

           Я навчаюсь в ліцеї з 5 класу. За ці 7 років я знайшла гарних друзів, отримала гарні знання, які допоможуть мені в майбутньому вступити в гарний ВНЗ. Я дійсно вдячна батькам за те, що вони віддали мене у Фінансовий ліцей. Також я стала більш самостійною завдяки навчанню в ліцеї. Мені дуже подобалися поїздки на канікулах.

         У ліцеї я отримала переважно позитивні емоції та враження. Проте були й негативні аспекти. Наприклад, іноді велика кількість  уроків, які займають багато часу. Іноді були непорозуміння з вчителями, але вони швидко вирішувалися, були суперечки й з учнями. Але усі ці мінуси були перекриті плюсами навчання у ліцеї.

***

       По – перше, не міг не звернути увагу на те, що в Фінансовому ліцеї я отримав таку важливу річ, як «середня освіта». Під час навчання я потоваришував з декількома людьми і остаточно визначився зі своєю майбутньою професією. Найголовніше, що надав мені ліцей – це знання,які я би ніколи не знайшов у будь-якому іншому місці. Я не хочу говорити про вчителів, так як мою подяку до них неможливо показати. Навіть, якщо я і не показував своєї поваги до них,я завжди прислуховувався до її порад.

***

         Серед багатьох матеріальних і нематеріальних речей, що я отримав, логічним буде виділити:

·  знання. Звичайно, все до чого нас тут готують – це ЗНО, але є ще уроки, які дають дійсно корисні знання, які можна застосувати на практиці. Такими я вважаю уроки Олега Петровича. Хоча мені і непотрібна буде «історія» для здачі ЗНО, але я захоплююсь вивченням деяких періодів часу, а його викладання є зрозумілим, цікавим, а також надзвичайно надихаючим. А «Людина і Світ» взагалі вчить справжньому життю, ніби слухаю, і все правда, і все так. На жаль, мало однокласників розділяють мою думку, мабуть ще не виросли, не зіштовхнулися з проблемами, подібними до моїх.

· Культура спілкування. Я пройшов не найлегший шлях, але непростим я зробив його тільки через свої помилки. Точніше сказати, через не неслухання оточуючих, хто це все пройшов. Але на щастя, завдяки цьому я можу вільно «підніматись з низів»,проштовхуватися  в красномовності. Порівняно з іншими українськими школами, у нас – оазис. Але на жаль, не всі це розуміють.

***

          Навчання в фінансовому ліцеї мало для мене багато переваг. Я отримала не тільки корисні для мене знання, а й чудовий колектив, найкращих друзів. Ліцей дав мені змогу само реалізуватися, розвинути свої здібності. У великий «+» можна внести якісну підготовку до олімпіад, особливо з економіки. В колишній школі в мене такої можливості не було.

***

         Перш за все, під час навчання у ліцеї я здобула нові знання. Оскільки вчителі у нас гарні, то й самі знання якісні. Можливо, не все це знадобиться мені у моїй майбутній професії, однак я з упевненістю зможу сказати, що маю гарний рівень загальної освіти.

         По-друге, я знайшла нових друзів. Незважаючи на те, що іноді ми були не дуже толерантні один до одного, я

усе – таки вважаю, що мій клас та мої однокласники були найкращими.

         По – третє, я здобула певну впевненість у своїх силах, впевненість, що «я це можу зробити».

         Підсумовуючи усе вищезазначене, мені б хотілося сказати, що  я навчалася у найкращому ліцеї Києва.

         У відсотковому  відношенні мінусів набагато менше, ніж плюсів. Одним із мінусів є те, що я не завжди можу виспатися, однак, на мою думку,у будь-який іншій школі ситуація була б така сама. Таке воно життя сучасних школярів. Можливо, я стала більш нервовою.

 

        Відгуки батьків під час тижня відкритих уроків 27.11.2017-01.12.2017 р.

   Будь хто з батьків хвилюється про якість викладання тих чи інших предметів у своєї дитини, а тим паче тоді, коли змінюється викладач . Так сталося і в класі моїх дітей в цьому році. Але мені вдалося так скласти свій розклад, щоб відвідати деякі з них і, врешті решт, заспокоїтися.

           Першим я відвідала урок української літератури Віолетти Валентинівни Уліщенко. Можливо, мені пощастило з темою уроку( це був «Климко» Михайла Стельмаха), але в більшості своїй діти були готові до обговорення повністю- тобто не викладач пояснювала і розповідала, а самі діти ,попередньо розбиті на підгрупи, презентували біографію автора,готували доповіді по новому твору, розробляли питання для інших, складали кросворди і надавали їх для розгадування іншим, складали смарт(з характеристик, властивих характеру головного героя)… І хоча в мене склалося враження,що дехто з учнів просто ховався за активністю інших, на протязі уроку я сама полинула повністю в часи, освітлені твором і,навіть, пошкодувала, що не зможу прийти на наступний урок, адже там планувалося кольорове зображення тих характеристик та чогось ще… Залишилось тільки подякувати Віолетті Валентинівні за такий різнобічний підхід, за розуміння стану дитини в цей конкретний момент і зважений підхід до кожного!

           Наступним для мене був урок української мови  Гаврилюк Любові Петрівни. Не для кого не секрет, що зараз значення якості викладання рідної мови неможливо переоцінити і для мене, як для мами, це ще одна тема для хвилювання. Адже  можна не знати якийсь предмет і не відчути дискомфорту при вступі до ВУЗу(якщо він не профілюючий), але без мови не обійтись! Тому я дуже хвилювалася через зміну викладача з мови в цьому році. Але, як  виявилось, хвилювалась даремно.

 Тут мене вразила нестримна динаміка і безперервyа зміна типів діяльності! Не хвилини не було втрачено дарма! Встигли так багато, що навіть не віриться: почали з перевірки домашнього завдання, перейшли до повторення та закріплення раніше вивченого,зробили кілька усних вправ з використанням проектора та мультімедійної дошки, тоді розглянули теорію з нової теми і тут же отримали роздруківки з додатковими завданнями. Залишок завдань на листочках отримали як домашнє завдання і ще на додачу різнорівневі вправи( для тих, хто хоче найвищий бал і звичайне!) Любов Петрівна вже на перерві знайшла можливість обсудити зі мною складності, притаманні саме моїм дітям, коротко охаректиризувати та систематизувати їх проблеми і заспокоїти мене своєю впевненістю, відчуттям класу і моїх дітей особисто і глибоким  знанням предмету! Дякую дуже Викладачу за таке відношення і розуміння!

           Ще однією загальною темою для хвилювань сучасних батьків є іноземні мови. І,зокрема, англійська. В цьому році в нас також змінився викладач. Зараз моїх дітей навчає Лариса Володимирівна Пєхова. На цьому уроці я,нащастя, ще розуміла про що йдеться. Хоча тема була дуже складна і для сприйняття і граматично.   Приємно вразили діти. Всі без виключення активно працювали і приймали участь в обговоренні. Думаю, що тут головна заслуга вчителя, яка своїм авторитетом, тримає на уроці робочу атмосферу(хоча я знаю, що в групі були суттєві проблеми з дисціпліною).  Дуже цікаво було спостерігати за дітьми в момент прослуховування завдань з диску і слухати відповіді. Після уроку Лариса Володимирівна дуже ласкаво зголосилася поговорити про успіхи моїх дітей, вказала на проблеми, похвалила за досягнення. Вцілому, я пішла з уроку задоволена і з ще більшим бажанням вдосконалювати і свої і дитячі знання.

 

           Дуже цікавим і корисним вважаю відвідування уроку георгафії, яку викладає в нашому класі в цьому році Олена Георгіївна Шаміна.  Тут для мене було важливо зрозуміти як саме подається матеріал, як викладач формує вимоги до учнів(адже ці вимоги суттєво відрізняються від минулорічних) , і,зрештою,якісно допомогти дітям з підготовкою домашніх завдань. Зразу хочу сказати, що давно не відчувала такого драйву, як на цьому уроці. Вся інформація(і повторення і новий матеріал) були винесені через комп'ютер та проектор на дошку. Все було настільки наглядно, що навіть зараз,згадуючи про це, я чую звук ,з яким з'являлися ті чи інші символи. Встигли на уроці багато і ще більше- в кінці,навіть, кілька хвилин продивилися освітній фільм за темою уроку. Приємно здивувала реакція дітей,особливо гіпер-активних хлопців на динаміку уроку- майже всі хлопці зайняли перші парти по центру і наввипередки намагалися відповісти на доволі складні питання викладача.

 Олена Георгіївна з великим розумінням поставилась до моєї стурбованості і зацікаленості предметом, обговорила зі мною перспективи по вивчення географії на найближчий час і більш віддалений період(наступний рік і далі). Хочу подякувати їй за чуйність і принциповість.

 

           Загалом я залишилась дуже задоволена відвіданими уроками. Хочу подякувати адміністрації за таку можливість,  а вчителям за розуміння і щире бажання допомогти. Разом- ми сила! Дякую!

                                                         мами учениць 7-го класу Фінансового ліцею м.Києва Звєркової Наталії

 

    Українська мова

  Тематичний відкритий урок був дуже цікавий. Вчитель давала дітям можливість висловити свої думки. Сподобалась атмосфера уроку. Діти презентували проекти. І ще вчитель ставила додаткові запитання. Вважаю, це дуже ефективна, вдала методика, тому що діти змогли більше замислитись і глибше зрозуміти тему. Також на протязі уроку була гарна розмовна практика спілкування українською мовою. Бо цього в київських реаліях  дійсно не вистачає. Добре, що це гарно подавалося.

Англійська мова

 Дуже насичений урок! Висока активність  та різнопланові завдання. Дякую за високий рівень підготовки наших дітей!

Німецька мова

 Гарна подача матеріалу. Цікаво та приємно було спостерігати, як діти разом навчалися ставити один одному запитання і це, частково в ігровій формі, легко сприймалося… у такий спосіб діти охоче і активно виконували завдання.

(мама Азаренко Микити, 6-б клас)

  Ми, батьки Романюка Назарія, учня 5-Б класу, відвідували відкриті уроки 27.11., тато – урок англ. мови, мама - урок укр..мови.

Наші враження:

-       від уроку української мови дуже позитивні. Сподобалась доброзичлива атмосфера у класі, вчитель зумів залучити до обговорення теми всіх учнів, заохотити менш активних учнів  до формування власної думки у невимушеній формі. Жоден учень не залишився поза увагою вчителя. Відчувалося, що вчитель хоче бути впевненим, що всі діти засвоїли пройдений матеріал.

-       Від уроку англійської мови теж дуже хороші враження. Сподобалось те, що урок проходив в інтерактивній формі. Кожна дитина прийняла участь у діалогах, заохочувалась ініціатива. Діти впевнено відповідали на запитання вчителя без остраху помилитись.

    Вчителі як української , так і англійської мови справили враження висококваліфікованих  педагогів.Я була на минулому тиждні на відкритому уроці німецької мови. Урок проходить динамічно, скучати ніколи. Треба ловити кожне слово вчителя. Для себе зробила висновок, що обов'язково треба допомогати дитині, оскільки мова нова і треба дуже добре засвоїти основи основ. В кінці підручника є словник, а перед ним - граматичні модулі, що дуже доречно, коли дитина, наприклад, хворіла чи недостатньо зрозуміла матеріал на уроці.

 

Прокопченко Марина, мама Ані Прокопченко 5-б

  Сегодня была на открытых уроках в лицее. Впечатления очень позитивные. Деления на группы себя оправдывает. Информатика, и украинский  язык и польский  проходят очень продуктивно. Почти всех учитель успевает спросить, они практически не выкрикивают, идут по плану урока и все слышно.

Теперь математика: не была на уроках предыдущего преподавателя, поэтому не знаю, как они проходили. Наталья Анатолиевна- это то, что им нужно. Суппер учитель!!! Толково объясняет даже не всегда по книге, а чтобы им быстрее дошло. Разговаривать не дает, сразу делает замечание и если кто- то хочет что-то рассказать не по теме, пресекает на корню. Всем все слышно и понятно. Поэтому всем, кто хочет учиться, созданы  все условия, только надо работать.

 

Мама Каті Романюк, 6-А клас українська мова

Вчитель дає цікаву інформацію про традиції та побут українського народу. Інформація, яка дає дітям краще розуміння минулого та повагу до предметів. Дуже сподобалась послідовність виконуючих завдань.

Англійська  мова

Вчитель уважний до всіх, цікаво побудований урок і взагалі хороший рівень.

Польська  мова

Всі діти приймають участь в роботі, цікавий урок. Сподобалось!!!

Математика

Вчитель працює зі всіма учнями, дисципліна на високому рівні, дуже інформаційний урок.

(мама Кодацької Єви, 6-Б клас)

 

 

Українська мова

Урок проведений на високому рівні… Діти працювали, їм було цікаво. Матеріал був поданий дуже просто і зрозуміло. Викладач наводить приклади з життя. Залучає інтерактивні методики. Стосунки з дітьми гарні.

Англійська  мова

Цікавий, насичений і змістовний урок. Багато відповідали діти.  Їм цікаво і зрозуміло. Швидкий темп, за яким встигають діти. Дякую Підтиченко Г.І.

(Рощина Т.Д., мама Дроговоз Софії, учениці 6-Б класу)

Дякую за надану можливість  відвідування уроків. Відкриті уроки – це хороша і корисна практика, бачу в цьому виключно одні плюси.

Мої враження про відкриті уроки математики: 28.11. 1 урок, група дівчаток 5А і 5 Б. Учитель Аліна Леонідівна Когут.

35 хвилин уроку зайняв аналіз контрольної роботи, 10 хвилин – вивчення нової теми: «Степінь числа».

Урок  пройшов в дуже динамічному ритмі, без будь-яких «рекламних » пауз, жартів і затримок. Таке відчуття, що кожна хвилина дуже важлива. Що вимагає постійної підтримки концентрації  уваги на високому рівні, і підозрюю, що не у всіх виходить швидко засвоювати матеріал. Нема часу реально з’ясувати хто конкретно з дітей щось не зрозумів, і можливо додатково витратити час на пояснення. Можливо великий обсяг шкільної програми змушує в такому темпі  працювати.

         Аналіз контрольної роботи проходив в режимі вирішення завдань контрольної роботи біля дошки. До дошки виходили учениці, за принципом, що біля дошки усі повинні бути в рівній мірі. Деякі батьки висловили побажання, що потрібно виводити до дошки тих, хто не правильно вирішив ту чи іншу задачу в контрольній, що змогли зрозуміти свої помилки.

         Найважливіше, що я зрозумів, те що мій спосіб пояснення дитині вирішення тієї чи іншої задачі істотно відрізняється від тієї методики, яка використовується в класі. Добре це чи погано, я не знаю. Будемо  розбиратися яким способом краще сприймати інформацію і враховувати особливості мислення. І в цьому сенсі, окремий респект за дійсно правильну ідею поділу класу на дівчаток і хлопців.

         Спасибі  Аліні Леонідівні за її цінну роботу, і спасибі за те, що прислухалася  до побажань батьків.

Калько Валерій, батько учениці 5-А класу 

  • icon Наші переваги
  • icon Історія ФЛ

img2

Наші переваги

  • Ми створюємо рівні можливості нашим учням для отримання якісної освіти.
  • Ми маємо висококваліфіковану команду вчителів, які забезпечують якісну освіту в ліцеї.
  • Ми створюємо навчальний простір, де кожний учень, незалежно від раси, національності, віросповідання, мови спілкування відчуває себе комфортно.
  • Ми виявляємо і розкриваємо таланти та потенціал наших учнів, намагаємося вибудувати для них індивідуальну траєкторію розвитку.
  • Ми надаємо можливість поглибленої предметної самореалізації мотивованим учням.
  • Ми постійно шукаємо шляхи для свого вдосконалення.
  • Ми підтримуємо співпрацю з ВНЗ, науковими установами України.
  • Наша виховна робота спрямована на розвиток самостійності й відповідальності та групової взаємодії наших унів.
  • Ми створюємо підвищений рівень особистої та соціальної безпеки для кожного учня, відсторонюємо їх від шкідливих звичок.
  • Ми пропонуємо для учнів 5-7- класів повний(подовжений) навчальний день.
  • У кожного класу в нашому ліцеї є власний комфортний навчально- розвивальний простір.
  • Ми надаємо щомісячні та цільові стипендії для найуспішніших учнів. Сподіваємося, що Ви побачите ще більше наших переваг і здобутків під час навчання в нашому ліцеї. Усе пізнається в порівнянні. Приєднуйтеся!

img2

Історія ФЛ

Ідея створення нового навчального закладу виникла весною 1995 року в Технічному ліцеї, який розміщувався на Сирці.

Заступник директора ТЛ та одночасно керівник асоціації «Яікорд» Е.А.Дворська внесла ідею про створення нового закладу до адміністрації Шевченківського р-ну і знайшла схвальний відгук, насамперед, у першого заступника керівника району О.А.Кияниці. Тоді умовна назва нового закладу була така: «Українсько-американський коледж менеджменту та інформаційних технологій». Трохи пізніше до засновників приєднався А.О.Матвєєв, ректор Міжнародного університету фінансів. Він же запропонував тоді змінити назву на «Фінансовий ліцей».

Почалася конкретна робота з розробки пакету установчих документів, підготовка до державної реєстрації нової установи та отримання ліцензії на освітню діяльність. Організатором та основним виконавцем цієї роботи засновники визначили мене, тоді я працював заступником директора ТЛ з науково-методичної роботи.

Протягом літа 1995 року у мене поступово сформувалася концепція нового ліцею. Серед основних напрямків її я бачив маленькі (10-12 учнів) класи, набір кваліфікованих викладачів, що з любов'ю ставляться як до своєї справи, так і до учнів; високоякісне сучасне обладнання; серйозну увагу до фізичного та інтелектуального розвитку, здоров'я ліцеїстів. Крім власного позитивного досвіду роботи в Технічному ліцеї (викладач математики, інформатики та фізичної культури, куратор, заступник директора, голова Методичної ради, голова приймальної комісії) та в асоціації «Лікорд» (викладач та менеджер підготовних курсів), я використав інформацію про престижні на той час заклади: приватний ліцей"Гранд" (президент В.М.Співаковський), Київський ліцей бізнесу фірми "Крок" (директор Л.І.Паращенко ) та Український гуманітарний ліцей (директор СазоненкоГ.С). Саме з ними я намагався поступово вести творче суперництво.

Для отримання нового ліцейного приміщення потрібно було ще попрацювати. Але нарешті таке рішення було прийняте: Виноградар, пр.Рад. України,32 Є.12 серпня я отримав його в адміністрації району і поїхав на місце прописки. Я побачив зовні непогану двоповерхову споруду, але всередині …. Це був жах! Залишки мотлоху з дитсадка; стіни кімнат, які багато років не знали ремонту, засилля тарганів, великих щурів у приміщеннях, кішки, ціле блошине царство. І моєю першою доброю знайомою на новому місці стала Анна Михайлівна, працівник дезінфекційної станції.

Переїзд на нове місце з тимчасового офісу в Технічному ліцеї я задумав на 14 серпня. Але коли вранці я прийшов на роботу, то побачив розгублені обличчя моїх співробітників: з кімнати на 4 поверсі зникло майно нового ліцею: копіювальний апарат Canon, магнітофон, касети, візитниці з усіма телефонами, інші речі). Вікно було напіввідкрите, на підвіконні сліди кросівок. Викликали слідчу бригаду з 17 райвідділу міліції.

На превеликий жаль, нічого вони не знайшли або не захотіли знайти…

Ю.В.ШУКЕВИЧ

16-ти разові переможці першості Подільського району з настільного тенісу

36 учнів-переможців міських предметних олімпіад та конкурсів (2016-2017н.p.)

6 переможців Всеукраїнського етапу олімпіад та конкурсів МАН з економіки
(2016-2017н.p.)