Уже не перший рік повертаюся думками до пріоритетів ліцейної освіти – що головне, а що все ж таки другорядне. І знову утверджуюсь в думці: найперше – по – можливості, не зіпсувати здоров’я наших учнів. Не розумію знання, вистраждані будь-якою ціною.
Другий пріоритет – соціалізація, вміння спілкуватися з однолітками, вчителями тощо. Важливими є відчуття «я не один», «я потрібен», «мене люблять(поважають, сприймають)».
І нарешті, продуктивна освіта – знаннєвий, науковий розвиток, освітні компетенції – соціально-громадянська, підприємницька, мовно-комунікативна, здоров’язберігаюча.
Залишається тільки додати: якісна освіта не стільки надається, скільки набувається самими учнями.
Наша справа – створити для всіх рівні умови.